Investiții continue: Grupul investește constant în modernizarea facilităților și în îmbunătățirea ofertei, adaptându-se la tendințele pieței și
la cerințele tot mai diversificate ale turiștilor.
Marketing eficient: O strategie de marketing bine definită, care include prezența activă online, recenzii pozitive pe platforme de rezervări și colaborări cu agenții de turism, a jucat un rol important în atragerea unui flux constant de clienți.
Aceste elemente combină tradiția ospitalității românești cu cerințele moderne ale turismului, poziționând grupul Ambient ca un lider în domeniul hotelier din regiune.
Read More
După doi ani de restricții și evenimente amânate, anul 2022 se anunță destul de promițător, cu evenimente mari atât în […]
Read More
23.09.2021 Comunicat de presă Societatea comercială EURO-TOUR SRL cu sediul în Municipiul Brasov, str. Aninoasa Nr. 5, anuntă încetarea proiectului […]
Read More
Luna iulie a venit cu prima veste bună, redeschiderea piscinelor! Piscina exterioară și piscina interioară sunt de luna aceasta deschise […]
Read More
16.04.2021 Comunicat de presa Societatea comerciala EURO-TOUR SRL cu sediul în Municipiul Brasov, str. Aninoasa Nr. 5, anunta […]
Read More
Dragi oaspeți, Ambient Hotel Collection a luat toate măsurile necesare împotriva Covid-19 a luat toate măsurile necesare pentru a garanta […]
Read More
Suntem mândri să anunțăm pentru al doilea an la rând câștigătorul celui mai prestigios premiu al industriei hoteliere românești, TopHotel […]
Read More
Dragi oaspeți , La un an de la câștigarea celor 2 premii din cadrul Top Hotel Awards 2018, un an […]
Read More
Este Decembrie iar și frigul bate la geam, dar noi nu îl băgăm în seamă. Chiar dacă vacanțele la munte […]
Read More
Delta Dunării, denumită de către Napoleon „regele râurilor europene”, având o lungime de 2860 km, este al doilea cel mai […]
Read More